Söndag söder om vita bergen

Hjärtat,
tog åsegatan hem, såg solen gå ner bakom fjällgatans krön. Så djävla idylliskt då. Kommer hem och sätter på en kanna te, hur ser almedalsprogrammet ut, hur har du haft det idag, och jag vill gå på alla sh-affärer som ligger i de här kvarteren. Det finns nog tid och ser samtidigt på how to get into Harvard. Hon som skulle komma in kom in. Jag sitter fortfarande här.
Önskar man kunde vara på en annan plats och göra mer för demonstranterna i Iran.
Läs allt du kan och läs Azar Mahloujians böcker, om du känner mig kan du gå till min bokhylla och ta dem som hemlån.

Det är årets ljusaste natt i natt. Funderar på ett sätt att utnyttja det. Känns hoppfullt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0