Fråga:

Are we human, or are we dancers? Fånig fråga kanske. Men dröm lite mer, för fan då. I natt, när ingen annan var här på biblioteket. Då satte vi på denna låt på max och dansade på borden. Just det, de där borden där alla torra juristtjejer annars sitter med sina perfekta hår. Eller killar mer perfekta hår. För det här är ett sådant schtekigt bibliotek där alla i framtiden ska casha in tusenlappar i timmen. Blir de lyckliga? Är de mänskliga? Vet inte på första, nej på andra, säger jag. Dröm lite. Och dansa mer på borden.

Igår sa en person till mig;
- Jag önskar att jag lyssnade på den låten mycket oftare.

Det kan man. Så här ger jag länk till fantastiskt vacker akustisk variant. Jag fick den dessutom av hon som ville lyssna oftare, så ni kan se det som att ett proffs har tipsat, ja om den akustiska varianten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0