kortslutning

Igår eftermiddag tog jag tåget mot dalarna och gick av i Hedemora. Paus.
Märkligt nog möttes jag upp an Anna Hedh och hennes politiskt sakkunniga tillsammans med min pappa.
Vilket kampanjande alltså. Anna Hedh kunde sitt schema utantill, på klockslag, fram till 7:e juni.
Kvällen bestod av poltiskt samtal. Tack för det perspektivet.

Förmiddagen nu består av att renskriva 46 sidor uppsats, med stusentals små språkliga kommentarer. Det kommer ju gå bra. Sen åker jag till Stockholm och gör nått vettigt av mitt liv.

Men egentligen så tar jag paus och lyssnar på det här och vet inte riktigt vad jag ska tänka. Jag vet verkligen inte vad jag ska tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0