Att göra något för zebrans överlevnad

Hej hjärtat,
fint att hitta dig här. Eftersom den här bakgrundsbilden i satinblankt zebramönster kändes så inspirerande och för att jag själv var ganska peppad när jag skrev här senast så kommer jag tillbaka.
Från en praktikplats på Dagens Arena innan det blev megaztort med egna anställda redaktörer via Istanbul, avhoppade studier i statskunskap, ekologiska odlingar, återupptagna studier i turkiska, resor i östra turkiet och studier på Cukurova Universitesi och sen hem igen till hårda gator och betong, tunnelbanor, ignoerade inre röster, politiska seriösa jobb och en känsla att något av detta kan jag ändå och när vi syr ihop säcken blir det mer än ingenting. 
 
Är fortfarande bra på det här planlösa irrandet. På att åka buss och missa hållplatser. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0