A person called she

Hälsningar från min bror i Vancouver och han hoppas på att han skulle kunna ge mig lite resfeber. Det fick jag genast kan jag säga. För det är inte bara hans om ska springa runt på dundersköna ställen och äta sushi i hörn och fixa grejer och prata engelska och tyska. Det ska jag med. Det ska jag med. Jag har dock inte chansen att se till kina men jag kommer få se många kineser iaf. My place svämmar nämligen löver av turister året om. När jag tänker efter ska det bli spännande.

(dilemmat för mig är att jag kör upp två dagar innan jag reser och detta gör att det enda jag tänker på är bilar, vägmärken, rödljus, stopplinjer, enkelriktat, vägplacering, växlingar backspegeln, hastighetsbegränsningar och ytterspeglar, cykelbanor och övergångsställ. därför hinne rjag inte tänka så mycket på flygplatser, packning, datorer, tyska, barn, tyska cyklar och musiker och heidelberg som ju kommer vara mitt hem och liv ett år framåt.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ou là là!

Inte nog med att du ska iväg ett ar; du har en uppkörning att tänka pa ocksa!

Jag pallade inte att fixa körkort innan jag akte. Det var tänkt sa, men i juni fick jag lätt panik och la ner skiten.

Hoppas det gar bra med allt; packning och uppkörning och allt!

2005-09-01 @ 11:56:52
URL: http://regn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0