a women needs to do what a women needs to do

jag är otroligt förvirrad, men ändå vet jag ju vad jag vill och vad jag tycker. Jag vet vad jag vet. Jag vet vad jag tycker.  Däremot vet jag inte vart framtiden tar en och vad som är rätt att göra och vad som är rätt att säga.

  • Framtiden, öppet kapitel. Jag tycker att det är helt okej och bra att det är så. Man vet inte idag vad man gör i morgon. Tillräckligt farligt sätt för mig att leva på. ska bli djävligt intressant att se vart det tar mig.
  • Vad som är rätt kan man väl aldrig veta. Jag har börjat lära mig att man ska lita på sin magkänsla. Jag har ofta haft på känn att det varit tokigt med saker och ting men det är så lätt att skjuta undan. hur ska man hantera det? Lita på ödet. Se vart det tar dig.
  • Vad är rätt att säga? orka driva den frågan.

 

You need to do what you need to do.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0