Ännu doftar kärlek

I våras kom vi på att den låten var jättebra och satt och lyssnade på den massor. Resulterade i att jag har laddat hem den till datorn här hemma också. I norberg, och inte i forsmark. Jag trivdes otroligt bra på mitt rum i forsmark under vårterminen. Det var mitt bara mitt och det var jättesunkigt och ofta var dataskärmen vriden mot sängen och kollade någon in på mitt rum så låg jag och malin där och kollade på OC eller kanske nån film. Om vi svarade så att säga. Iaf jag sov ofta så. Björn har till och med specifikt sagt att han saknar mina och malins filmstunder och att vi alltid låg där och degade. Lasange men oftast pizza. Mariekex och glass. Hon kollade igenom de två första säsongerna av OC med mig och sista avsnittet såg vi i USA. Strax söder om den verkliga platsen, dvs San Diego. Unt so weiter Unt so weiter. Massor med musik och den där låten kom jag att tänka på. Ännu doftar kärlek. Trubbel och grubbel och ja, jag är så djävla nöjd. Så djävla nöjd. Egentligen. Vad bra att jag kom på det nu, för ikväll har jag varit så trött. Klimax blev när jag skulle mixa bär till tårtan och skar mig på tummen, och det gör så ont. Jag svor och svor och svor och pappa kollade konstigt på mig. "Ska du vispa grädde i den där?" Nej, för i helvete, så dum är jag inte. Men jag är nöjd. Det är jag. Det är bra. Bra tider. Nu ska jag gå och dega ner mig själv. Tyvärr inte i mitt minimala rum i forsmark, men som tur var i mitt eget rum. ( kommer bli bra så fort jag orkar städa.)

Jag däckar snart. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0