ännu doftar kärlek

jag fattar inte vad det är för fel på våra högtalare här hemma men det är väl säkert så att jag har kopplat ihop sladdarna fel och startat  om datorn för några gånger. Fan, jag är så korkad. Jag vill faktiskt verkligen höra hurricane gilbert och ännu doftar kärlek. det är två så fina låtar. Jag är väldigt, vädligt sugen på att lyssna på dom, men nej nej nej, det går inte. och min egen dator står på golvet här och surar, den vill inte ens starta och min syrra har flyttat till stockholm och tagit med sig alla grejer och skivor och så. själv har jag tappat bort "vatten under broarna" så jag kan inte ens lyssna på elegi, fastän jag vill det med. jag vill jag vill jag vill. Men sure, ibland ska allting djävlas med en. tur att jag har haft flyt ända fram tills nu. Ja, det skulle vara den där tröjan jag ville köpa då. den var vit och grönrandig med breda ränder, helt grymt snygg var den, men bara i storlek 38 modell väldigt breda axlar, annars hade det funkat helt okej. fanns i affärer, och i båda var det bara en 38:a kvar. det var lite otur. Men, iofs, vem vill se ut som ett bajen-fans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0