apple of my eye

Bye for a while.

Jag har varit sjuk i två dagar vilket ger sig till känna genom att jag sover. Ganska mycket.
sen så har jag ett födelsemärke som blivit dubbelt så stort och därför det så ska jag gå till dokton (som hette gabriella) på måndag. ack som ve, det kan vara lika bra innan jag sticker.



  • Nionde september 2005
  • Samma dag som värdmamman fyller 40.
  • Två dagar efter att jag kört upp (och förhoppningsvis fått körkort)
  • Två dagar inna jag fyller 19,5. (fyller man sådant?

Nåja, innan dess ska jag hämta mitt pass, makulera mitt gamla bankkort, fixa med försäkringspapprena och köpa de tre böckerna av Marian Keyes som jag inte har. Tur att det fanns tre, mina närmaste veckor är räddade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0