Att presentera ett svin

Det är svårt att ens tänka på, men jag försöker verkligen. Gör jag? Hjärnskrynklad och totalhavererad.


Måste bara säga att jag verkligen uppskattar en komplimang (?) som knäpp och cool. jag känner mig sådan, så tack. Micke har även släppt ett förslag till min gravsten. (det var en vinterdag och det var snöstorm och jag skulle gå ut och gå och vi var inte säkra på om jag skulle överleva.)

Tisdagen den 22 februari.
”Galen, multipla personligheter, nervvrak men älskad av alla”
(Nej, jag är inte älskad av alla, men så dog jag inte heller.)


Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum. Det är en helt ny värld. Den gör mig alldeles stum.




Det finns något som heter respekt. Något som du är skyldig att visa varje individ oavsett vad du anser om denne som person. Visar du inte respekt är du inte heller värd det själv.
Byke, patrask och pack säger jag, det är nog. Det är lag på att man ska stanna vid rödljuset och samma gäller om hela mitt jag skriker stopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0