det ordner sig.

hey, we should need some love if we gonna get trough this.

 

Jag kommer inte orka duscha innan jag ska träffa klas men han får fan nöja sig med att jag har skrivit om papprena och hittat en sida som förmedlar jobb i *pampampam* nottingham. Klas grejar det där han. Jag säger det igen. fan vad bra att det finns en sån som Klas. Får se vad han babblar om idag.

 

Nu har jag klarat första fas B testet och det var rätt gött det, för jag har tyckt atyt det var svårt. jag ska åka dit igen och göra om testet och klarar jag det igen ska jag börja på fas C. Jag bävar för när testen om miljön kommer, eller det är kanske inte så svårt förresten. Lite koldioxid och koloxid och lite bilvärmare. Fan, jag har ju gått tre år på naturvetenskaplig linje för att lära mig det där. Det borde funka. (annars blir det bakläxa på konvux och läsa om naturvetenskap a och b och bara för att jag är så dryg kan jag läsa c med.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0