Don't cry

Höst, som min käre vän talar sig varm för, kommer här. För nu är det verkligen höst, lite gråtrisst, lite heartbroken, men fan, det är helt okej ändå.

Me oh my, countryman. Jag ska nämligen gifta mig med en bonde. I våras blev jag spådd på en marknad och ja, jag skulle få många barn, fem barn och min karl skulle vara bonde. Vi skulle ha en volvo ( jag lyckades tjata till mig två till slut) Jag tror vi skulle vara lyckliga också. Det är min tro, mitt hopp och min kärlek det.

Andra spådomar från den gången var malin som bosatt i gimo, linda som jurist eller chef och juppan som bilmekaniker. Intressant att se varthän detta leder oss.

Kommentarer
Postat av: wiz

har du hittat vilken bonde det blir ändå...?

2005-08-29 @ 15:36:34
URL: http://wiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0