five years

Någon, snälla ge mig kaffe. Jag skulle bli jätteglad. jag blir också glad om det inte regnar den här veckan och om jag klarar teoriprovet. Sen blir jag glad om det händer någon oförutspådd "bra-grej". Skulle kunne vara vad som helst. Men jag vill gärna ha något att göra. Jag ska framöver jobba lite, klippa mig, ta en körlektion, åka och hälsa på i forsmark tror jag, hälsa på malin och plugga 2komma0 grejen. måste börja snart nu. Var typ en månad sen jag köpte det där paketet. Så fram till 31 september ska jag nog ta körkort och träna 2komma0 och skriva högskoleprov. Nice as säger jag. Kommer nog få lite tid till att träna också. Så får det bli.

Nästa sommar ser goodlooking ut. Så kul, så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0