Fix you

Jag är inte orginell, jag är för ordinär. Jag är som de andra åttiotalisterna jag vill förändra men jag är blåst och har trott att jag kommit på vad jag vill. Nej, det här är mainstream. jag och min hjärna måste sätta oss ned och tänka efter.

För mig kunde jag bara tänka mig att handels skulle leda till nått där jag kunde göra skillnad och få göra nått som betyder nått. Jag vill inte ha pengarna. Jag vill bara göra nått bra. Varför är det så svårt? Kanske för att det ska bli nått bra.

Såg också att  ångest och deprission är på modet. Är jag bara på tapeten eller får man skylla det på att man står i valet och kvalet utan en chans att göra mål i en VM-match?  Nya folksjukdomen, där fick man för att man inte gick på den om fetman.

Om jag nu får läsa om nästa grej jag tänker på och vill göra i tidningen så vet jag inte vad jag gör. FFS, inte härma mig mera, kan jag inte få tro att jag på något sätt är unik. Kanske är det som är poängen. Det är jag inte. Det är du inte. Men jag har hur som helst klarat alla träningsproven på körskolan och imorgon är det teoriåprov och vi får se då hur det går men det kan gå bra, det kan gå dåligt. Körningen flyter på och det ska bli jättekul att få körkort. Det är kul att köra bil. Det är roligast att backa. Det är tråkigast när det ligger döda grävlingar på vägen. Det är så sorligt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är fan inte lätt att vara orginell när det finns 6 miljarder människor till på den här jorden som är mer eller mindre gjorda av samma skrot å korn, men vafan det betyder inte att du inte är unik.(och bra!) Och låt inte bli att bli nått du vill bara för att andra vill det också.
Upp med hakan vännen..

2005-08-12 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0