fredag - lagom med jobb och nya idéer

ny frilla ska jag skaffa, nån gång i framtiden. haha, jadu. tycker såhär i efterhand att det var synd att jag klippte luggen hos turkarna i sandviken, men jag hade inte stått ut. men nu är den istället för kort för den frisyr jag vill ha, tror jag. Så det får väl bli något annat istället då. tid den 17, perfekt för mig. Nästa vecka kommer jag vara så filled up så det är inte sant. ska hinna ha sommaroritenringsskola, träna teoriprov, ta och sätta ut kontrollet och massor med tror jag. Baka tårta kanske det var.

 

Lämnade in polisintag på att jag inte var registrerad hos dom (tur de, jag blev orolig ett tag när jag inte kom ihåg om jag gjort nått). Det ville skolan ha och ev, ger de mig jobb som elevassistent. Han skulle höra av sig, rektorn alltså, och även kolla med de andra rektorerna, som har andra ansvarområden. Han var skyst, riktigt skyst. Även om han sa att det inte såg ut som de behövde nått. Fan, jag skulle gilla att jobba med skoleveler ja. Alltid kan man väl förgylla tillvaron för någon. Kommer ihåg att vi hade en elevassistent när jag gick i sexan, och hon var nitton. Hon hette Erica och hade blont hår och om jag inte minns fel var hon ett föremål för killarnas beundran. Tur att jag inte är blond utan brunett. (fast blondiner har roligare och bla bla bla yada yada fördomar hej och hå.)  Sen drog våran riktiga lärare och hon fick hoppa in. Inte tror jag vi gjorde mycket mer än att spela brännboll och fikade det året, men so what. Det var helt okej. Erica var bra, och jag träffar henne ibland på typ konsum. Hon kommer ihåg mig. Nice.

 

Nu ska jag snart jobba. 13-21:30 fredag. Askalas. But then they'll give me money and then I'll smile. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0