gårdakvarnar och skit

När jag och malin och karin var på peace and love festivalen köpte jag en badge från håkan H och på den stå det "gårdakvarnar och skit" oc sen står det GAIS, ja ja, var den verkligen vär tio spänn? ja, jag tror detö. jag köpte den iaf och numera har jag den på mig varje gpbng jag går ut. HMM? nej inte sant, men hur som helst, jag hade den iaf på mig ikväll. Tillsamans med min nya baggy ankelhöga jeans och min nya randiga tröja. Ballt som fan, nja, jag var relativt ensam om dnna utstyrsel men va fan. Nej, jag såg ingen som hade converse. Kanske jesper, men men.randiga tröjor och gula tröjor förföljde oss.Jag sa bara "måste åka hem, måste åka hem, måste åka hem.

Sophia. Just miss you. Just call me. Efter denna helg har jag jobbat färdigt. Just wanna see you.

Malin. Tack för alla fina kommentarer. Du är en guldtjej, det hoppas jag att alla vet. Själv har jag brett en macka med ost, det är ett bra jobb det med!

 

 

Sex miljarder människor på denna jord, ja god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0