ge mig cash

jag vill ha pengar så att jag kan köpa skivor och musikdvd (lars winnerbäck och hovet i linköping från 2002 med deras egna kommentarer är asrolig.) Så ska det låta mandeltårta. Sa grodan och hoppade i.

 

Jag beställe massa grejer från hm på ren impuls. Jag har nio jeans som är trasiga och nu beställe jag ett par som ska vara mellanblå och baggy, annars blir jag sur. De kostade 174,50. bra pris. Jag köpte även en jacka som skulle kunna vara en fejkfjällräven som var beige för 174,50. Den är nog snygg. Sen beställde jag även vanliga ordinarie kläder såsom bruna och svarta grejer. Sidenlinnen, tunika och farfarströja. Svart mössa och vit sjal, inga grejer utan skal. Det nblir nog bra det där. Den tog jag allt på nått betalsätt så jag betalar i september, för då ska jag ha fått cash iaf. haha, det är inte så stabilt men anyway så borde jag nog få skatteåterbäringen snart. Och dessutom har jag fått åtminstone en extra helg på mitt jobb. Blkir iaf sex dagar i augusti, lätta 3000 där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0