Greed for your love

Skivor med vackra omslag vill jag köpa.
Tänk om vackra omslag alltid betydde vacker musik. I dessa fall gör det de. Missy och Rosie. So fucking cute.

Nu när det är höst måste man skämma bort sig själv och helst andra också. Måste. Köpa skivor köpa, skor och höstjackor och sjalar och mössor och små, små handskar.
Ta körkort och resa till varmare breddgrader ska jag skämma bort mig själv med.  Nya jeans har jag redan och även en ny jacka och en ny mössa och nya sjalar och vantar får jag snart. En ny mp3spelare och en ny dator. Jag en en sådan materialist. (trodde du på den? jag vet inte) det är nog en tolkningsfråga.


Blåbärspaj och orientering och skog och duntäcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0