How can you live with yourself

Titeln säger ju allt. Fan. jag är en bitter apa. Nu har jag spårat ur igen. Men lyssna på låten då för fan. kristoffer åström. Jag lyssnade på den i våras och då klicka det bara till. Vad fan är det han sjunger och så vidare. Jo, man kan säga så. man kan till och med sjunga det. (fan vad jag är bitter (apa))

I hope you burn in hell

(nej, inte så moget men jag är bara nitton år och det är rena rama ungdomen tänk så mycket jag ska lära mig senare i livet (det ska bli jätteintressant) och när man är ung och dum får man säga omogna saker (det är bara nu man har chansen. passa på.))

Men jag fattar faktiskt inte hur man kan vara så fixerad och komplex och självsäker (?) och så vidare. Och ja, som sagt, nu är det höst igen. höst på vår planet. Så sjunger daniel cirer why och alla suckar och hej och hå och anna säger I follow you tonight. It was the worst mistake I make unt so weiter. Det här är några funderingar jag har.

Nu till något helt annat: (hmm)
Att slänga saker är bra. Rensa upp och städa ut och släng bort skiten. (Jag har inte så mkt att slänga bort, referar till ett tidigare samtal med emma) Hur som helst ska jag och pappa åka och slänga ungefär 500 kilo skrot från mitt rum. Det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0