Hurricane Gilbert

 

Undrar egentligen varför jag tog Gilbert till det här inlägget? Eller har jag haft den förut, i så fall gör det väl inget? Nä. Nånting med att visst är det skönt att leva en dag till. Nånting med rörelse och npnting med att hon var säkert kär i dig men du var i mitten av en hurricane. Det är fint. Men jag tycker ändå om gårdakvarnar och skit. Fotboll och kärlek. Ge mig en svensson som vill kicka boll med mig.

 

Allt händer på en gång. Snurr Snurr Snurrar. 

 

När den här helgen är över så kommer jag få tid till mig själv och mitt liv och då ska jag ta tag i och börja söka jobb igen. Har haft fruktansvärt mycket on my mind denna vecka så jag vet varken ut eller in. Jag är ledsen för allt som jag gör fel och för alla som tar illa vid sig. Jag pallar verkligen inte. Måste tänka till och inte hamna i sådana här situationer mera. Jag är så dum. (hej då)

vad är up to just nu och inom snar framtid?

  • Karin, min lillasyster, flyttar till stockholm i morgon. Hon ska gå i skolan där i tre år på lilla musikakademin, ett gymnasie. Hon ska gå på samma skola som Darin och det är lol, men han ska ju ut och turnera nu så hon får la inte träffa honom. Jag tror ändå inte att de har samma musiksmak. Senast jag pratade med henne gillade hon inte britney och jackson iaf.
  • Min bror ska åka till vancouver, iofs om två veckor men det är ändå up to now. Utbytesstudent. Jag tyckte att det var kul att flyga långt. Hoppas han tycker det med.
  • Sophia ska åka till Nottingham och plugga ett halvår.
  • Malin ska börja jobba som laboratorieassistent
  • Alla som inte ska börja plugga ska väl också börja jobba som mer eller kindre vettiga grejer.
  • Jag, ja ska väl plocka blåbär och kratta löv.

 

 

Hej då. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Kom å bo hos mig å jobba på östenspärla förfan det löser sig! För du är så jävla bäst!
Apropå det, så ringde jag dig för att säga LYCKA TILL!!! men det gick åt helvete å jag missade dig med typ två timmar så du kanske tom är klar... HOPPAS DET GICK BRA! annars kan vi ju alltid bilda klubb... (mturf)
Ha det bra å lycka till!

2005-08-12 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0