I Need Some Fine Wine, and You, You Need to Be Nicer

Jag har jobbat klart och när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt alla mina "ensam hemma" tips. Ingen musik, inga skopr med snören ens och det var beckmörkt i hela huset förutom i köket. Där hade jag ljuset tänt men det tipset handlade ju om frukost. Nu kändes det bara som att det var inbrott här hemma. men inte med två schäfrar i husrt, ständigt på bettet. lol. snällare hundar finns inte. Dom är bara busiga om dom gör nått dumt.

 

Fick idag höra sanningen. Surtanten var sur på mig för att jag jobbade för fort. Jaha, det rimmar illa med att hon har hackat på mig för minsta grej och att jag inte fick ta så lång tid till saker. Vid de tillfällena kände jag att det inte var läge att käfta emot. Det tar nämligen tid att rulla upp hår på pensionärer och ja, de saker som jag gör kan vara likväl så viktiga som de som hon gör. Men hennes går först.- Hur som helst så bestämde jag mig för att det enda jag kunde göra var att arbeta supereffektivt och göra allt före henne. Gå på larm före, ge fika, plocka disk och allt möjligt. Det gav tydligen resultat. Jag jobbade för fort. Dwe andra sommarvikarierna var bättre. Hon hängde inte med mig, hon kanske var för gammal eller kanske inte tillräckligt stark. (också ganska kul för förra sommaren klagade hon på att sommarvimkarier inte var tillräckligt starka.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0