I wanna dance

Har inte hösten något specialprogram för kärlekskranka människor? Höst på vår planeter och alla brustna hjärtans höst.

I'm not sad because I'm lonley ( no, I'm not.)

Men jag undrar ändå. Det är konstigt hur mycket en enda låt kan få en att tänka efter. Det var bara för att jag började fundera på det där med vackra inledningar på låtar. Michael learns to rock och "Thats why (you go)" har också en väldigt fin inledning och hela det där köret med I wont forget och så. Jao.
Här sitter jag och varvar min playlist med 11000 låtar och gör allmänt inte så mycket. fast det gör jag ändå- Det är en process det hela. ja det är det. Höstljus men nej, ingen frost. jag hinner kanske inte ens få se frosten. Det känns lite sorgligt. jag missar nästan hela den svenska hösten. Vad har de för slags höst i tyskland? jag tror de ligger lite "efter" oss och har varmare väder där. Jag som är helt inställd på att börja använda mössa och halsduk och varma tröjor. jag vill jag vill jag vill. Inte loda runt i uppvikta jeans och t-shirts längre. Kan vi inte göra något nytt nu? Hmm. Jovars, okej, det gör vi. Vi tar flyget och går på gasthaus och kneipe 1 och 2 och försöker passa in ett helt nytt samhälle.

Jättegammal fin stad
Jättemånga japanska turister
Jättestort universitet
Jättemånga basketspelare
Hm ligger på stora gatan
På bakgatorna köper man vattenpipor och annat
Där arbetar en svensk mer slampaktig kvinna i de äldre åren i en "butik" (kan ha varit en fd hora)
Det finns ett Zoo, säkert massa djur också
I butikerna har de mer sprit än saft. Det är strange.
Sen vet jag inte mycket mer. Det är fint där och det finns ett slott och ett berg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0