Intressetrollen gräver ner sig

Favoriter
01.Färg: Brunt, svart, jeansblå

02.Mat: Wok och cheesecake och citrongmarängtårta och lasange kanske?

03.Killnamn: Måns

04.Tjejnamn: Miranda

05.Ämne i skolan: Svenska och samhällskunskap

06.Klädesplagg: Jeans, jeans och t-shirt och en luvtröja.
07.Sport: Typ simning, nattpromenader och aerobics. Salsa.
08.Musik: Indiepop/rock och Sing/songwriter. LW, usw.
09.Fras/mening/uttyck: Åh fan, nej jag vet inte.
10.Raggningsreplik: Jag raggar inte.

Har du någonsin...
01.Snusat? Jo.
02.Rökt? Jo. Whiskey och cigarr och 19 år. Fjolla. Och en och annan gång nån annan gång.
03.Hoppat bungee jump? Nej, det har det inte varit något tillfälle för. hellre fallskärm.
04.Brutit mot lagen? Ja, det har faktiskt hänt på nått fult sätt.
05.Fått dig själv att kräkas? Det vet jag inte. Andra har fått mig att kräkas. De vet vilka de är och de vet varför.

06.Nakenbadat? Nä. Men det kommer väl det med. Eller räknas det i en hink på verandan när jag var fyra år?
07.Varit kär? no comments
Extra grejer
01.Tar du droger?No no.
02.Vad använder du för schampoo? Änglamarks nässelschampoo men snart bollywood tvål.

03.Vad är du mest rädd för? Att jag ska göra fel val, som jag inte blir nöjd med. Men jag har blvit duktig på att känna efter och jag tänker känna efter noga, så jag hoppas att risken är mindre än förr. I've learned a lot.

04.Vad lyssnar du på just nu? För ovanlighetens skull ceacers (love for the streeets).
05.Vilken bil skulle du vilja ha? ja, jag skulle gärna vilja ha en bil. En svart bmw.

06.Vem fick du senast SMS ifrån? Telia. 500 kronor inlagt på din mobil, så det var egentligen från pappa.
07.Var vill du gifta dig? Om jag ska gifta mig så ska det vara utav kärlek till Någon.
08.Hur många MSN-kontakter har du? 94
09.Hur många av dem är online just nu? 17

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? Choklad. Ska börja bara äta choklad i klass med chocolate-choklad.

02.Tränar du? Jag vet att jag mår bra av att träna, och bara jag går in lugn i mitt liv så kommer jag träna. jag mår grymt bra utav att träna, för då kan jag tänka.
03.Hur ofta? Helst varje dag, i någon form.

04.Guld eller Silver? Silver, men vissa smycken ska nog vara i guld.

05.Vilken film såg du senast? Sunes sommar. det var kul de!

06.Vad vill du helst av allt göra just nu? Jag vill få ett fast jobb och en lägenhet. Lugn och ro och början på mitt egna liv. Here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0