invisible (my song ) (acustic)

I söndags jobbade jag sista dagen på mitt jobb. jaha, då är jag arbetslös då. På lunchen den dagen hade jag sett följande ord.

 

"Familj med tre barn i heidelberg söker svensk au pair flicka."

 

Ok, heidelberg, tyska, arbetslös. jag ringde och fick snacka tyska en kvart och det gick helt okej. Familjen var på besök hos sin svenska släktingar. De svenska släktingarna råkade bo på samma gata som min mormor och morfar i stockholm. Jag var där på intervju i måndags. allt gick ruskigt fort och nu ska jag bara boka flygbiljetter. senast 10 september ska jag börja. 7:e har jag uppkörningstid så jag ska nog hinna ta körkort också.

 

Nu åker jag snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0