onsdag - lediga dagar utan sol

I think we should need some love if we gonna get trough this.

I think we should need some drugs if we gonna get trough this.

 

Två olika sätt att se på saker, eller så är det ungefär samma. Hur som helst så måste jag åka till körskolan. det är sju test man ska ha klarat på deras dator för att de ska vilja skicka iväg en, och varje test ska man helst ha klarat 3 ggr. Det blir 21 test. Jag har klarat två. Grattis till mig. Det är nio dagar kvar tills provet är, så jag ska väl hinna men under den tiden ska jag också springa på arbetsförmedlingen, jobba fredag kväll plus hela helgen, och i nästa vecka ska jag ha solskola med orienteringsbarn mellan 10 och 13. Det får bli en timme på förmiddagen och två på eftermiddagen med de där trökproven på körskolan. (och jag vet att man kan klara provet genom att bara läsa boken nån gång dagen innan, men nu är det så att min far tycker att man ska göra saker och ting ordentligt om man ändå ska göra dem, och jag kan väl hålla med.)

Uppe i verision 0.3 av CV. Töntigt svårt att formulera en endaste liten mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0