onsdag natt - dålig och bra musik

sanslöst vad det där är för låt. Jag kommer ihåg förra sommaren då jag reste ner till uffe och södra sverige och då hörde jag hej monica för första gången. jag trodde att det var ett skömt. den låten i kombination med knäppa killar som sjöng på dragosteija din tei eller va fan låten hetern. "Maya hi maya ha maya hahiho" eller nått i stil med det. Jag fick höra det massor och kom att tänka på det igen nu när jag hör hej monica. så djävla förknippad med falkenberg och allt det där.

 

jag ska aldrig tillbringa tid tillsammans med så dålig musik igen. Fy fan. Usch, jag blir redigt äcklad.

 

Dagens nya musiktips: Tribeca. (otippat namn på bandet där lasse lindh spelar. Lasse lindh har gjort sommaren bästa låt svenska hjärtan. det här är annan typ av musik.)

 

Dra också en lyss på immanu el från jönköping med killen med rösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0