Please sister

And you could'nt care less. Så har du kännt och så har också jag kännt. Lyllos mig aäger jag bara som har haft en relativt "förhållandefri" sommar. Det närmaste förhållande jag kommit är hum? Två telefonsamtal? Nej ni, när jag tog studenten slutade jag också med parfixering. Eller så gjorde jag det tidigare. Poängen var hur som helst att jag tycker det har varit en sån skön sommar. Som visst tar slut nu verkadet som. Mitt semestervikariat har tagit slut, på måndag börjar skolorna och man kan se gula löv. I och med att skolorna börjar kommer kanske, kanske rektorn ringa mig och säa att de behöver mig, eller så inte. Hurt som helst så har jag planer. Jag ska städa, packa upp från forsmark (varifrån jag flyttade 4 juni) och plocka blåbär. Helt okej.

 

Ska hinna ikapp och förbi och om och ja bravo! Det blir nice the.

 

 It struck me that love is a sport, so I puched you a little bit more.

 And if it's true that love will never die, then why does the lovers works so hard to stay alive.

Man you hit me. Yeah, you hit me right in my heart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0