Safly sings destiny

Nånting som har saknats i mitt liv är hårdrock. (inte för att jag är någon hårdrockare ) Krasst konstaterande. playlisten lottade fram en låt och jag kom på att jag inte lyssnat på det på hela sommaren. Kanske knappt på hela våren. Det närmaste jag kan komma när jag tänker efter blir green day och ballader av Guns'n'Roses. Det är ingenting, det duger inte alls. (nån sväng med hammerfall kanske?)
Give me some.

jag vill höra halloween, blind guardian och nightwish. Jag kan nästan sträcka mig längre.  (går inte riktigt ihop med metallica och iron maiden. sorry.) Ge mig en hårdrocksångare i falsett. (ja ja ja ja det har säkert ett eget namn men jag kan inte. tell me.)

här går jag och tänker att lars winnerbäck och elin sigvardsson och andra sing/song writers kan läka alla sår . Indierock rockar men det är inte samma sak. Tralla med i sho-sho-sho shaking, mr brightside och I surrender och bla bla bla bla. Varit en riktig popsommar. Inte tänkt på det på det viset men ack ja.


Mitt hår är som en nallebjörn. Give me some, elvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0