Saturday light naive

Dagens ord: naiv. Det är ett vackert ord som låter bra och det är tamefan inget fel på att vara naiv.


Det verkar som att jag kommer köpa min laptop på clas ohlson. det trodde jag aldrig, aldrig aldrig. Det verkar så ändå. Jag och min bror började så filosofiskt (som det nu kan vara) att diskutera livslängden på olika datorer. (Det går ut på att det ska vara en investering, jag ska kunna använda den när jag ska plugga (??) och den ska vara med mig i tyskland och innehålla min musik och mina bilder.) Hur som helst så har en hel del olika alternativ varit upp. Dell, zepto, en fem olika begagnade grejer från blocket och så. Nu verkar det bli en HP från clas ohlson. (som förövrigt inte ens finns med som återförsäljare för HP.) samma dator finns också på siba för samma pris. Jag kommer inte ihåg varför vi skulle köpa den på clas ohlson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0