September tears

Är det verkligen redan september? Nåja, men jag har haft rätt hela tiden - nu är det höst. (tjat, tjat, tjat)

Har det varit en givande dag idag? Jag vet inte. Egentligen, eftersom jag har haft kontakt med väldigt många. (rekord) Har jag tagit några beslut? Jovars, det har resluterat i en dator, i en bokat torsdagskväll och en bokad helg och lite allmänt prat. Med min bror till exempel som tillexempel är i Vancouver på ett hostels där det visst var mycket unga människor bland annat nån som nyss varit i alaska (you really gotta go there) och nån som varit i Peru. Det låter verkligen härligt. Suchi och gigantiska bilar och muffins och wienerbröd till frukost och down town och billig mat och en stor skola. Verkligen roligt!

Känner mig i överigt rätt lost och vilsen. I want it all. Jag började tänka på vad jag ska göra när jag kommer hem från Tyskland. Men då ska jag göra något med Tim, ska bara tala om det för honom först. Åka till spanien eller kanske sverige. Något som också skulle kunna hända vore att jag började plugga. Det jobbiga är att det känns svårt och drygt att sköta alla ansökningar från deutchland. Men vill jag så kan jag men vill jag?

Lugn. Det kommer bli bra. Övrig kommentar: fy fan vad det är äckligt och beroendeframkallande att äta lösgodis. Det är verkligen bara taskiga smakämnen och socker. Chokladen känns som plast och det gör allt det andra godiset också. Riktigt choklad och lakrits kan det gärna vara istället.

God natt för nu ska jag sova. Vet inte ens vad jag ska göra imorgon så jag får väl styra upp det i nån trevlig dröm.
Maja face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0