sommar försvinn

Dagens funderingar?

Ska hur som helst få ett visakort, ett nytt pass och andra heta grejer. Var och fixade det idag. det tog otroligt mycket längre tid än vad jag trodde. VISAkortet är skitsnyggt. och lite koder, lite nummer och visst, det grejar sig. Med pengarna och så alltså, måste ju kunna få in min lön på nått konto.

Körde asdåligt när jag övningskörde. det var inte ett dugg kul. jag kör bara för fort och för dåligt och kollar inte i rondeller och startar dåligt och så får jag motorstopp. Helvete! det kommer aldrig gå, men skitsamma om jag kuggar. jag behöver inte ha körkort i tyskland (okej, det vore kul, men det behövdes inte.) de frågade om jag kudne cykla. det var tydligen inte alla som kunde det där. hur som helsat så kan man cykla till allt där. för att använda ett gammalt välbeprövat ord (tror inte många fattar) så kommer jag bli så fit. de bor rätt upp och ned i en uppförsbacke och man cyklar överallt.

 

Fit blir man också om man spelar beachvolley i californien. Men däremot så får man inte fita muskler.

Nej det får man inte.

Hej då nu ska jag sova för imorgon ska jag, emma och linda åka till forsmark. jag vet inte vad jag tycker om att åka dit egentligen. som jag säker påpekat tycker jag att jag är rätt done där men skitsamma. det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0