The right stuff

Efter närmare övervägande kom vi fram till att det inte kändes rätt att köpa en dator från clas ohlson. (det kan det aldrig vara...) Det kommer därför bli en acer från on'off som är i stort sett likvärdig. (men det känns bättre att köpa den.) HP ska istället ställas till svars för varför min digitalkamera inte fungerar. Varför stänger den av sig varje gång jag ska ta ett kort HP?


Förövrigt har jag styrt upp min tillvaro en smula idag. Dock endast en smula. Jag har slängt ihop en hög kläder som jag vill ha med mig till tyskland. Det blev väldigt, väldigt mycket kvar i garderoben. Massa trasiga jeans, för korta linnen och för färgglada tröjor.

Kommer endast ta med mig hela jeans (nåja nästan, kan inte lpåta bli mina två par levis som är så sköna och bra men ack så trasiga) och till biten med linnen har jag knappt kommit. Känns ganska överspelat. Däremot skysta ylletröjor och hoodies och annat nice stuff. Alla mina favorit t-shirts hänger med och alla "dåligt köp" t-shirts stannar hemma. (känner jag mig själv rätt kommer jag finna reda på en hel bunt nya där nere) Svåraste biten är nog jackor och skor. Jag ska ha med mig min svarta vinterjacka som jag inte hittar och tre kavajer tror jag. En "varasnygg" kavaj och två "gåpåstan" kavajer. Förstnämda svart och de två andra är min i sammet och en annan i manchester. Sen då? min nya beiga jacka tror jag och sen lutar det faktiskt åt att det får vara nog. Känner mig ganska slösaktig som lämnar så mycket hemma men har jag tur vill kanskwe min lillasyster överta något?
Annars ska jag bara lyckas med bravaden att få med mig alla vantar, sjalar, smycken, skärp, strumpor och underkläder jag kan behöva. Jag kan inte lova att det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0