..and so, don't believe me...

pink PINK pink

dagens låt: PINK av Aerosmith

Det var sanning. Pink is the coulor of passion. Jag har även köpt ett par verkligen pink hotpants. Det är ju hot och passion och hela köret. Fast bara jag och snobben. Bäst med köpet av cerisa hotpants: Det står "Have a great day" på en liten lapp framtill. Färgen och den lilla lappen fick mig att köpa dem. Tänk vad skyst med ett par hotpants som säger åt en att man ska ha en bra dag varje gång man sätter på sig dem.
Även fast det var snobben så köpte jag dem. Även, eftersom jag inte alls gillar snobben. Men jag tänkte också att det skulle vara en trevlig kontrast mot mot annars dova färger på resten av kläderna. Jag brukar klä mig i jeans, vitt, svart, grått eller brunt. Och cerisa hotpants.
Snacka om hot chic eller vad. (mohahaha. -> jag skrattar åt mig själv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0