Bekymrad hjärna

Japp, ovanstående stämmer samt trött maja.
Klockan närmar sig tolv för dem som inte iaktagit det och jag borde sova. Jag borde ha duschat, eller åtminstone tvättat mitt hår som inte kommer bli bra/som jag vill om det är nytvättat. Jag vill ju vara lite häftig/are.

Kanske borde duscha alltså. kanske borde fortsätta läsa i nån av de fyra böcker jag läser. Eller mejla om nått till någon. Typ i tyskland. För jag har fått jättetrevliga mejl från dem. Det blev jag så himla jädrans glad för, faktiskt.

Summa summarum 2005:

Jag släppte ett förhållande.
Jag såg väldans massa väldans bra band live.
Jag åkte till San Diego.
Jag tog studenten.
Jag var på hultan.
Jag sommarjobbade.
Jag blev arbetslösa/hängde på arbetsförmedlingen.
Jag fick jobb i tyskland.
Jag var där.
Jag fortsatte vara där.
Det gick så där.
Jag åkte hem och är hemma nu.
Jag känner att det ska bli kul att åka tillbaka, det är något som gör det.
Jag har lite planer och grejer på g.
Det kommer bli vår inom kort.
Fasiken vad najs.

Gott nytt år.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0