det snöar

Vad sägs om att snön vräker ner utanför fönstret. Vad sägs om lunch och sen träna? Vad sägs om att mejla lite mejl och sen jobba och sen läsa en bok hela kvällen.

Vad sägs om att jag ska börja packa för kvart i sex onsdag morgon går min buss. Jag får sällskap också, Lina ska hem till sverige samma dag och med samma flyg som jag. Det var så himla trevligt att träffa henne senast så det ska bli skönt att göra det igen.

Nej. Vad sägs om att göra lite aktion nu. Jag hör tyskar skrika på avstånd, hmm, tror att M fortfarande stör sig på mig. Jag visade mig inte förens vid tolvslaget igårkväll och då sov han. Stackarn som fick städa och laga mat själv. Synd att jag tycker att han borde klara av det.
A till M:
"Kan du göra det?"
Angående om han verkligen kunde koka soppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0