En vacker dag i maj på san diego air port

18447-30
(jag är inte säker men jag tror att det är jag som står och stirrar in i kameran och ser ut som att jag har vinterjacka på mig (svart hoodie). Babsen bredvid är helt enkelt Pj och anton. I bakgrunden syns robin, björn, juppan, biffens mössa, och ja, man ser bebbos öra också. Hmm. )

Ankan. Tack och bock för lånet av bilderna. Härligt att se dem igen. Jag har inte med mig några forsmarksbilder alls. Har du många? Eh. jag ska nog fråga dig på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har massor med bilder, har tom. dina bilder sen usa. Vad trist att vara utan, jag kan nog inte leva utan alla bilder för de ger tillbaka så många sköna minnen. Jag ska försöka lägga ut lite flera i mitt galleri när jag orkar och har lust. Hoppas allt är bra, kram kram!

2005-12-15 @ 22:51:14
URL: http://angelicasjodin.blogg.se
Postat av: Agnes

Oh vad kul! Har också varit i San Diego ^^ vad förde dig dit? var det någon slags klassresa eller?

2005-12-16 @ 19:28:26
URL: http://rachel.blogg.se
Postat av: maja nordström

hej agnes. ja, det stämmer, jag var i san diego med med klass och parallellklassen i våras, innan vi tog studenten. det var härligt, helt fantastisk stad. de andra bilderna är också därifrån. Hur/när var du där? jag suktar efter de stränderna igen, men så länge får jag hålla till godo med oc.. närmare bestämt avsnitt 8 säsong tre. MUMMA.

2005-12-16 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0