Feathers and Doom

Träna var det. Jag fick bara lust.... Att ja.. Blogga. Så nu gör jag det och nu har jag gjort det. Cardigans i mitt huvud och några tungar tankar i halsen. Jag behöver rensa upp och inte vara så hård mot mig själv och min omgivning.

Fan. Harry Potter är snart slut. Den första boken alltså. Jag får ångest av att tänka på det. Det finns fem till men sen har jag läst serien tre gånger. På tre olika språk. Nästa bok är den sista. Ångest, ångest.
Jag är beroende.


Idag har jag skrivit mejl. Bra. Snart kommer oc, kanske imorgon. Bra. (det är jag också beroende av.) Två världar jag vill ha. Den tredje finns här, precis bredvid mig. Nu ska jag gå och ta ett dopp.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0