god morgon världen

Jag fascineras av naturens pressision... Och övermakt... Och onaturlighet. För ja, naturen är så otrolig att den nästan blir onaturlig. Och då, kan man verkligen säga att något är onaturligt. Onormalt.

Nepp. Det tycker jag inte.

Hur som helst så åt jag bla ett äpple till frukost, och det har en liten missväxt på sig (man säger antagligen inte så..) Denna bestod hur som helst utav en rak linje i typiska äppelmissväxtfärgen och var lite upphöjd. Tvärs över äpplet var det en rak linje. Jag vet inte om det var en liten fjäril som gjort det eller vad, eller om äpplet bara hade lust. Fint var det i alla fall.

En fjärils vingslag på andra sidan jorden ger en storm för din granne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0