hej bloggen

Eh, klockan är 07:37 och jag har haft sex besökare, på en söndagsmorgon?

Själv ligger jag i en säng, under ett duntäcke och har varit vaken sen kvart i fem. Kvart i sex lämnade bussen som pappa åkte med  Heidelberg. Han har varit här nå¨gra dagar men i morse åkte han.
Nu ska jag bara vara här i 2,5 vecka och sen ska jag också åka hem. Undrar om de vill att jag ska komma tillbaka? Undrar om jag vill det. Vi får väl se vad år 2006 för med sig. massor tror jag, känner på mig att det blir ett viktigt år. Det kommer sluta viktigt iaf. Och jag hoppas att 2005 slutar bra också, även fast jag inte ska ha nån liten svart på mig, klänning alltså.

jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är du jag och jag du. Klart de/vi vill att du ska komma hem.

2005-12-05 @ 00:45:22
Postat av: maja

fast jag menade tyskarna i den där meningen. jag undrar om de vill att jag ska komma tillbaka till tyskland.

2005-12-05 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0