I return to where we were

Hmm, konstigt, jag hade tänkt sova för länge sen. Imorgon ska jag upp hyffsat tidigt, jobba förmiddag och sen träna och sen en sväng på stan, hahah, mohaha, ja fyra fem timmar åtminstone. Säg nått som är skönare än att kunna vara ute så länge man vill och ha en ny snygg randig tröja på sig. Jag ska handla julklappar men om allt går min väg så tar det bara en timme, dvs, massa tid för mig och en kopp kaffe och en skön soffa nånstanns, och mina böcker. Och mina böcker. Har bla börjat läsa om harry potter serien, på tyska så klart. Och sen har jag "längta hem" som pocket och "röda rummet" som eBook.

Drygt. jag blev otroligt sugen på scones med apelsinmarmelad. Apelsinmarmelad har jag inte sett skymten av här. Inte scones heller. Sova var det. Först ska jag skicka två mejl på tyska. Lyssna lite mer på håkan hellström tror jag.
Hej då.

Jag dansade när jag var tolv, jag var högt över varje golv, och om jag inte kommer ner, spill inga tårar för mig mer. FÖR jag var bara INTE GJORD FÖR DESSA dagar.
 
 
   

Kommentarer
Postat av: angelica

Tjeeena. Jag blir så imponerad, du verkar kunna tyska utan och innantill nu. Det måste kännas toppen. Hoppas du har det bra, det verkar du ha iaf. Jag tycker du är modig som gav dig in i aupair grejjen, vilken erfarenhet och enkelt sätt att lära sig språket. Nej du, jag hör av mig angående högskolebeskedet, kul att höra ifrån dig :D Ta hand om dig, kram!

2005-12-13 @ 00:52:41
Postat av: Linda

hej ! sju timmar är lite saftigt.gjorde dock bara en sabbsök, man brukar kunna pressa ner tiden tvåtre timmar ifall man söker via någon annan stad så det blir närmare så man slipper åka runt.jag kommer från sundsvall, du ? jag hajar att du vill ha alperna, vem vill inte !? (: ifall du har lust att komma ner och åka lite vore det skitkul, där jag bor är det drygt en timme till både klosters, davos och st moritz.så har vi ju ett eget litet skidområde, lika stort som åre ungefär.och du, jag har hemmagjord apelsinmarmelad ! :D

2005-12-13 @ 10:55:05
URL: http://tallmarker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0