I'm loosing my favorite game (and you're loosing your mind again)

Idag har jag haft diverse konversationer med mig själv,

Maja vill gå obere philosopischen weg, och tar av mot det håll hon förmodar att den är. Eftersom det var så länge sen hon gick där så var hon inte säker. Efter ett tag kommer hon på att det var nog fel ändå, och vänder. Sen kommer hon på att det var nog fel att vända och vänder igen, för att fortsätta mot det håll hon gått åt först. Sen går hon där ett tag, men tänker att det kan inte vara här, så hon ställer sig och tittat, sen vänder hon och går några steg tillbaka, men tänker nej. jag går som jag tänkte först. Fem meter bort ligger avtagsvägen.

Äta fruktssallad med yogurt och havregryn, ja det vill jag. Tänkte jag. Sen ploppade det bara upp... Men jag kan väl få äta på en stor tallrik då...? (haha... jag tyckte det var kul, men man ska kanske tillägga att familjen här enbart äter yogurt i miniskålar... okej. insiderskämt med mig själv. Moget.)

I övrigt har jag sprungit runt en massa och nu blir jag snart sen till min träff med Lina. Hoj skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0