Lägg mig i ett fack (om du vågar)

Jag tänkte redogöra för några olika fack man kan lägga mig i;

Jag är tjej. (speciellt fack.)
Jag är singel. (verkligen speciellt fack.)
Jag har nyss tagit studenten.
Jag gick natur. (på en skola med enbart teknisk inriktning)
Jag kommer från en liten by. (nej, det finns inga rödljus där.)
Jag är au pair. (i tyskland dessutom, hej, fram med fördomarna nu då.)
Jag har converseskor helst av allt.
Jag lyssnar på Iron Maiden. (jag har en svart t-shirt också)
Jag använder aldrig sk. string. (som om det angick dig.)
Jag har lunar.
Jag åker skidor. (nerför. framåt. uppför.)
Jag tycker inte om att gymma. (dvs. jag skulle aldrig göra det.)
Jag pratar mycket. (för mycket kanske du tycker.)
Jag har gått på fem operor denna höst.
Jag följer en tv-serie slaviskt (oc oc oc oc)
Jag är brunett (med kort hår dessutom, huuuu.)
Jag har inte ett välbetalt heltidsjobb.
Jag tränar fem gånger i veckan
Jag har varit vaken en hel natt (Bla natten innan min egen student, efter min egen studentbal. Sen var det champagnefrukost där champagnen aldrig tog slut.)
Jag tillbringade tid på tre festivaler i somras.


Hej, det här var några av de fack som ni kan välja att placera mig i. Vilket väljer du? Eller kan jag få ett eget?
Jag. Är. Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0