OC vs Lemarc

Hey. jag säger bara en sak.

jag ska skaffa kategorier, det för tycker jag verkar tufft.
Jag ska gå upp med min dator och mina tre nya OC-avsnitt. Nämligen 5,6 och 7. Sen, snart kommer 8 och 9. Men nio har ju inte visats ens i usa än.. nää. det är ju sant. Men till mig kommer det snart ändå. Så det så, kul ska det bli också.

God natt. Nattens sista suck framförs av Peter Lemarc. "Du är bra" sjunger han rakt in i mitt öra.

Det finns ingenting du behöver låtsas vara, så låt rideon gå ner, och säg sen vad du ser.
Du väntar på att livet ska kyssa dig på kinden,


Jag kan nämna att han sjunger bra, lugnt och sanslöst. Dock är mellanrummen mellan gångerna jag vill lyssna på honom långa. Men desto mer uppskattar jag honom när vi finner varandra för stunden.


Allt det du tror är fel, gör dig mänsklig, gör dig hel, gör dig bra.

Kommentarer
Postat av: LB

Åååh- OC! Har många gånger varit nära på att ladda ner avsnitt som ännu inte visats i Sverige men det är trots allt lite tjusning i att sitta här på onsdagskvällarna och titta. Tycker jag i alla fall. :) Kram

2005-12-07 @ 21:09:14
URL: http://tankarblirtillord.blogg.se
Postat av: maja

oc var så bra... nu har jag sett ett till avsnitt och uj. man skulle bo på playan i californien. iaf om man som jag, har en liten tjusning för surfare.

2005-12-08 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0