Positive

Någonting snurrar i mitt huvud och gör ont

Sen snurrar det ner genom halsen och tar några extra varv

Det gör fortfarande ont

I magen leker det, någonting, tornado

När det kryper sig förbi knäna och ner mot tårna fryser jag mer än jag kunde tro jag kunde

Jag tror att det är brist på medkänsla av en för snäll person som…

…inte vill tro att det är rädsla eller feghet eller brist på mod

Men det hör nog också till

Snurra, snurra, snurra min värld

Ge mig mod och låt mig bara vara feg när jag inte borde gå längre

Dela min rädsla och ta mig i dina armar

Ta emot min medkänsla och tvinga mig inte att vara dum

Låt mig vara snäll, oh, snälla, snälla, snurra min värld


Åh, jag vill snurra med dig, bort och längre bort, runt och tillbaka

Jag vill vara trygg i dina armar och jag flyga med dina vingar

Jag vill ha dina råd och jag vill få ge dig mina tankar

Snurra, snurra, snurra min värld.


Snurra bort mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0