Rise electric

Hej jag är en biatch som skriver hyfsat bra, ja menar, jag försöker att inte ha så många stavfel och så, samt sätta punkt där det ska vara. Jag försökte att inte förtala människor som jag inte tycker om, jag försöker att inte skriva om vad jag äter till mat och vad jag tycker om datordesign tex. Men jag är ju bara jag.
Hej jag gillar att läsa böcker och träna. Det kan låta tråkigt, iofs så gillar jag att lyssna på musiken också. Jag kan vara fördomsfull, också så till vida att jag inte tror att jag är det. Vilket jag är så klart. Jag väljer dock oftast att inte dömma personer efter första intrycket utan efter en helheltskänsla jag vill ha. Det är ju inte så fördomsfullt, men bara om jag orkar, märk väl. Bara om jag orkar.

Onödigt fakta om mig:
Jag har 150 mejl från samma person i dennes mapp i min inkorg.
Jag läser nyheter varje dag.
Jag har inte ätit på pizzeria på flera månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0