Ser ljust ut, ser snö

Reality check, somebody, number one.


Kopps var underskattad, av mig själv. Jag måste ha sett den i dåligt sällskap förra gången. (ursäkta den jag såg den med. Tänk om det var jag själv?)

Fixat donat, vad mer kan man begära? Jag har sorterat min bokhylla, sett "snäll rebell", sovit till tio varje dag, åkt skidor och firat jul. På sätt och vis allt annat än jag trodde, på sätt och vis allt jag ville. Nu återstår nyårsfirande. Jag är bjuden på en fest, och det är den jag ville gå på. Det tror jag i alla fall. Gullvalla Bygdegård, här kommer jag. Ehm. I morgon. Jag tycker själv att jag ska ha snygga kläder på mig, det får väl duga? Det är min stil iaf. Eller svarta vintagepumps kanske inte men va fan. Jag ska ju vara i skogen så jag kanske struntar i dem. Men hur som helst, det där med kläderna - det handlade nog mest om färgvalet? Eller har jag fel.. Jag kommer inte ha färg. Jag är inte riktigt sådan. Men ja. Man kanske borde ändra på sig? Men jag tror inte det... Grymma nya jeans, om ni frågar mig. Jag känner mig riktigt med i matchen. Gråa stuprör från acne. Oh lalala. Det är så rätt. Nåja, jag kan väl uttrycka min lycka över att ha hittat så snygga jeans som är så bekväma. Jag tror inte att det är sant, att de är mina alltså. Två par.

Tralalala säger jag. Det var inte det här jag trodde att jag skulle blogga om idag. Första gången på massor med dagar, nån vecka. Hej alla som loggar inte här varje dag, nu ses vi igen.

Jag ska snart åka tillbaks. Det ska bli skoj. Jag ska skriva om mina nyårslöften senare, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0