Should I be feeling

verkar vara en fin kille, den där James Blunt. Hans röst påminner mig om Tracy Chapman... Good bye my lover...  Jag gillar hans röst skarpt. Varför kan man inte köpa album med tillhörande musikvideos? Känns nästan som att det borde finnas, så man kan kolla på dem i datorn.
Jag tillbringar lite tid nu på lördag natt med att kolla på musikvideor.

Lasse Lindh - Svenska hjärtan (vilken låt var mer sommar?)
Håkan Hellström - 13 (den hade jag inte hört.. "skulle du råna en bank för våran skull, låt mig veta det isf.)
Frans Ferdinand - Walk away (stackars mig som inte upptäckt killen än)
Coldplay - Fix you (klassiker)
Britta Persson - Defrag my heart (inge vidare..)
Hello Saferide - if I don't write this song somebody I know will die. (den tröttnade jag på fort. dålig kopia på marit som jag verkligen gillar kändes det som..)
James Blunt - Good bye my lover (verkligen kvällens favorit.. Jag ska få albumet snart.)

Och ja. Nu ska jag bara lyssna på james en gång till, sen ska jag sova. Tränade idag. stavgång 1,5 timme. det var skönt det. Jag och leonie var på bio, saint ralph. kul kille, bra film...

James. good bye my lover.

för dig som tycker att det verkar vara trevligt att kolla på så här många fina musikvideos så finns dem på aftonbladet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0