The little holes in your vains

I natt när jag kom hem läste jag tydligen sex sidor i harry potter boken. Ja du vet, den jag lånat av Leonie, det är den första, fast på tyska.
Dom sidorna fick jag läsa om. Det var skoj. Jag säger bara, fan jag älskar harry potter. Han är DET.

Igår var det också skoj, oj oj, värsta sköna finskan måste jag säga. Så typisk finsk att man hade kunnat gissa det på att bara se henne på avstånd. Helena hette hon och hon jobbade 45 timmar i veckan med hushållsjobb - för 260 euro. Helt plötsligt känns mitt jobb mycket mer lyxigt. Sen var det Stefan, en tjej från Qubeq, Kanada. Hon såg precis ut som en tjej som gick på forsmark ett tag. Det var förvirrande. Och sen Sofie, från jönköping. Det var gött det.

Somebody told me that cash is killing
...and you are a million dollar baby that I can't efford

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0