The song you singed today wasn't always in your head

Don’t mail me cash because your money is no good.


Alltså, det här med the cardigans har fått mig ut på djupt cardigansvatten. Kom igen, ge mig emmerdale och lite mer. Jag sitter ju här och lyssnar på 50 låtar med shuffle och repeat. Om och om igen. Och om igen.'

Och fy fasen vad fint det är här i bakom på berget. Tyskarna, de vet dessutom hur man ska bygga bänkar. Fyra plankor men det var bekvämt. Så där satt jag idag under min promenad, på den bekväma bänken i solen. Det var varmt och skönt, utsikten var magnifik!
Den där bekväma bänken alltså, dit ska jag gå igen. Det är så lugnt och skönt här. Två timmar rinner bort och känns som en halv evighet när jag äntligen kommer tillbaka. Det kallar jag kvalitetstid. Tack.

(lina var kul att träffa och klok att prata med. Jag åt salamipizza, hon åt indiska kikärtor. Det är hon som är häftig, det är jag som är jag. (fast jag drack indonesisk mangoläsk och guavaläsk.))

Kommentarer
Postat av: Linda

så du är aupair i tyskland, kul ! vart då ? själv aupairar loss i sent vid scoul, nära gränsen mellan österrike och tyskland.

2005-12-12 @ 17:57:11
URL: http://tallmarker.blogg.se
Postat av: Linda

ja, i schweiz, kanske ska tilläggas (:

2005-12-12 @ 17:57:53
URL: http://tallmarker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0