Won't you do that for me?

Det lönar ju inget till att vara negativ över det här, även fast det är segt.
Det regnar.
Jag fryser.
Jag är trött.
Pappa har åkt.
Jag är ensam igen, med en tysk familj.

Tysk familj i detta innebär inga tidningar, ingen musik förutom klassisk, tre skräniga barn, semmelknödeln, fördomar och pikar/tystnad.

Men det lönar ingenting till att vara negativ över det. Det är jag inte heller, bara trött och frusen. Jag vill mejla men har inte fart i fingrarna. Jag vill skriva, men jag har inte fart i fingrarna. Jag vill ringa tjejen som också är au pair här i heidelberg men det känns som att min trötthet skulle genomsyra min röst. Jag vill att det ska vara en tjej som jag kan ha kul med, men det känns inte som att jag är nå kul själv.

Kommentarer
Postat av: SysterLillaYster

Hej syster!

2005-12-04 @ 19:07:55
URL: http://autotroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0